10% korting op bijna alles! Code: KERST10

Verzending

Wat is de levertermijn?

We streven ernaar uw order binnen 1 werkdag na ontvangst van uw betaling te verzenden. Het kan 2 à 3 werkdagen duren voordat wij uw bestelling op het door u opgegeven adres bezorgen (weekends en feestdagen niet meegerekend). Wij verwerken en verzenden bestellingen van maandag tot vrijdag, behalve op Belgische feestdagen.

Geen enkele vertraging in levering kan aanleiding geven tot verbreking van de koop of betaling van schadevergoedingen ten voordele van de consument. De prijs van de bestelling zal niet worden terugbetaald zolang de bestelling niet werd teruggezonden aan de verzender of bij de geadresseerde met vertraging is toegekomen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden aangegeven bij het winkelmandje. De tarieven voor België en Nederland staan hieronder. Voor verzending naar andere landen, gelieve ons te contacteren om het juiste tarief te ontvangen.

BELGIË

Bestellingen vanaf 75 euro worden gratis verzonden. Voor een bestelling beneden dit bedrag betaal je bij thuislevering 5,95 euro.

NEDERLAND

Bestellingen vanaf 75 euro worden gratis verzonden. Voor een bestelling beneden dit bedrag betaal je bij thuislevering 8,95 euro.

Indien uw pakket niet wordt opgehaald in het ophaalpunt en terug naar ons gestuurd wordt valt de retourkost van 4 euro ten laste van de consument.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 

Bestellingen kunnen afgehaald worden in onze winkel in de Parijsstraat 10 in Leuven. Check hier onze openingsuren. Je kan deze optie aanvinken in de check-out. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra jouw bestelling klaarligt.

Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd/onvolledig is?

Wij controleren onze artikelen voor we deze versturen en zorgen voor een degelijke verpakking. De klant verbindt zich ertoe de bestelling te controleren bij levering. Aanvaard nooit verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij het transport en controleer jouw zending onmiddellijk bij ontvangst. Indien je toch schade vaststelt aan de door jou bestelde artikelen, dan vragen we om ons daarvan onmiddellijk op de hoogte te brengen via info@designedforkids.be. Indien mogelijk vragen we ook ons een foto door te mailen van het beschadigde artikel. Gooi nooit de postverpakking weg voor je hebt vastgesteld dat jouw zending in goede staat is en stuur nooit een reeds ontvangen pakket terug zonder ons vooraf te contacteren.

Elk probleem met betrekking tot de bestelde artikelen (ontbrekend artikel, artikel dat niet overeenstemt met het bestelde artikel, …) moet binnen de 14 dagen na de ontvangst van het pakket worden gemeld aan Designed for kids. Designed for kids is niet aansprakelijk en is niet verplicht het product om te ruilen of terug te nemen wanneer we hierover pas geïnformeerd worden na het verstrijken van de termijn.

Designed for kids kan niet verantwoordelijk geacht worden voor de beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending via bpost of DPD.